pozycjonowanie stron internetowych Kraków

Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu?

Pozycjonowanie stron to różnorodne czynności ,które dążą do zwiększenia widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Inną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, produktu bądź usługi.

Algorytm Google ocenia wszystkie witryny www w oparciu o blisko dwustu różnorodnych wskaźników. Rezultat tej diagnozy decyduje o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona pojawi się internaucie w SERP na daną frazę. Za główne czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uważają między innymi jakość contentu, PageSpeed, a także linkowanie (on-site i off-site).

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, internauta otrzymuje listę stron, które algorytm uznał za najlepiej pasujące do szukanego zapytania. Które adresy wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż pozostałe? Przede wszystkim te, których zawartość jest dobrze nasycona właściwymi frazami kluczowymi. a zarazem bardzo rozbudowana. Na pozycje wpływ ma także szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na mobile, lecz i na komputerze), właściwie zoptymalizowany kod HTML, jak również reputacja stron internetowych zamieszczających linki do naszej witryny.

Czy powinno się powierzyć pozycjonowanie sklepu albo strony internetowej firmie SEO?

Google cyklicznie dostraja algorytm, dlatego zaleca się powierzyć optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów oraz stron fachowcom. Właściwym wyborem będzie agencja SEO mająca wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale też tworzenia stron oraz marketingu internetowego. Zlecając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.

Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych – usługa na miarę XXI w.

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do zarządców stron, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług albo wyrobów przedsiębiorstwa. Decydując się własny biznes niewyobrażalne jest współcześnie nie założyć strony firmowej albo ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w walce o dotarcie do nowych klientów. Według szacunków aż 97% osób poszukuje w sieci informacji o lokalnych markach, co wyraźnie pokazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta skorzysta z naszej oferty.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]