Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Niezbędne informacje o tym, jak zatrudnić agencję SEO. Przekonaj się!

Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż dziś obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić solidną firmę SEO? Rekomendujemy kierować się podpowiedziami ekspertów.

Jak znaleźć dobrą agencję SEO? Google przygotowało o tym kurs

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozkwita właściwie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych opcji, jak m.in. Yandex, Yahoo czy Bing, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to możliwe bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i opublikowało krótki film o tym, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Główne cechy rzetelnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, klarownie wyjaśnia, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego największą konkurencją.

Pracownica Google zaznacza także, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą widoczne rezultaty dopiero po paru miesiącach pracy.